• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Закінчився відпочинок у пришкільному таборі з денним перебуванням "СОНЕЧКО"

Закінчився відпочинок у пришкільному таборі з денним перебуванням "СОНЕЧКО"

2013-06-18

/Files/images/діти 1.jpg

Ось і прийшло воно – довгоочікуване літо. Прийшло у теплих

променях сонця, свіжій зелені трав, яскравому і духмяному

різнобарв’ї квітів. Яка це прекрасна і дивовижна пора

відпочинку,пора знайомств, улюблених забав, цікавих екскурсій

і походів. Всі люблять і чекають літа, а особливо діти.

З 27.05.2013 р. по 13.06.2013р. на базі Роменської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4

Роменської міської ради Сумської області працював пришкільний табір з денним перебуванням (відпочинкова зміна) «Сонечко».

В таборі відпочивало 220 учнів. Були охоплені діти соціально-незахищених категорій: діти-сироти(4 ч.), діти-інваліди (10ч), діти, які постраждали внаслідок катастрофи на ЧАЕС (2 ч.), діти з багатодітних (8 ч.) та малозабезпечених сімей (2 ч.), діти, які перебувають на диспансерному обліку (53ч), діти, які перебувають на внутрішкільному обліку (2 ч.), діти з деструктивних сімей (1 ч.), талановиті та обдаровані (16 ч.).

Виховна робота у пришкільному оздоровчому таборі «Сонечко» базувалась на розвитку дитячої ініціативи, самодіяльності, колективної творчої справи. Звичайно, що реалізація завдань змісту роботи залежала від педагогічного колективу, його виховного потенціалу та майстерності.

У таборі працювало 13 загонів. На чолі кожного стояв педагог-вихователь, який забезпечував виконання дітьми розпорядку дня, організовував їх, готував та проводив оздоровчі та виховні заходи згідно з режимом дня та планом виховної роботи табору.

Загони розміщувались в окремих класних приміщеннях, переобладнаних під ігрові кімнати. Затишок і комфорт у приміщеннях – це окрема гордість вихованців, бо створювалась безпосередньо за їх участю. Діти з великим бажанням працювали над іміджем свого загону. Ця робота сприяла мобілізації та згуртуванню, усвідомленню, що вони – члени однієї команди.

План виховної роботи був насичений різноманітними заходами та складався з урахуванням побажань дітей. Із цією метою, в перший день табірної зміни, серед вихованців була проведена гра-анкета «Дерево очікувань», яка показала, що дітей привертають змістовні культурно-масові заходи, яскраві дійства та особиста участь у всіх справах. Враховуючи всі об’єктивні та суб’єктивні можливості, рівень розвитку й вихованості та реальні запити учнів, виховна робота у «Сонечко» мала на меті і комплексну реалізацію пріоритетних напрямків виховання, зокрема патріотичного, морального, естетичного, фізичного, екологічного, які тісно взаємопов’язані, доповнюють одне одного. Отже, виховна робота у пришкільному оздоровчому таборі «Сонечко» формувалась в напрямах: спортивно-оздоровчий, художньо-естетичний, краєзнавчий, екологічний.

Спортивно-оздоровчий напрям включав у себе різноманітні змагання (веселі старти, пошуки «скарбів», ігри, в які грали діти під час Великої Вітчизняної війни, гру-секрет «Карта»). За проведення цих заходів на належному рівні відповідав інструктор з фізичної культури. Кожний ранок починався з ранкової гімнастики, яку проводили на свіжому повітрі в затишному куточку шкільного подвіря.

Особливою популярністю користувався у вихованців художньо-естетичний напрям, бо саме заходи такої спрямованості сприяли розвитку обдарованості, дозволяли учням реалізувати свої творчі можливості, спробувати себе в різних ролях, проявити свій творчий потенціал(конкурс малюнків на асфальті «Літо очима дітей», конкурси: на краще читання вірша про рідне місто, на кращий віночок, кращу інсценізацію казки, вікторина «Впіймай казку», виставка «Град веселих майстрів», караоке на майдані).

Краєзнавчий напрям виховної роботи – це різноманітні екскурсії та подорожі стежинами рідного міста, краю. Цього літа діти подорожували різними маршрутами та відшуковували нові, ще невідомі їм куточки. Вихованці побували на екскурсії в селі Пустовійтівка, дендропарку «Тростянець», гетьманській столиці – Батурині, в зоопарку міста Мена, у місцевому краєзнавчому музеї, музеї Мужності і Слави Роменської ЗОШ № 1, у пожежній частині, на Роменській гардинно-тюлевій фабриці. Проводились тематичні екскурсії вулицями нашого міста.

Найбільш сприятливий період для розвязання завдань екологічного виховання – це дитинство. У процесі спілкування з природою та під час бесід, діти дізналися про те, що «всі – всі – всі на світі потрібні». «Як поводитись в лісі, на березі річки?», про історію річок Роменки та Сули, вчилися спостерігати за комахами, звірами; збирали букети, природний матеріал для ручних виробів; виконували посильну роботу по збереженню чистоти довкілля.Таким чином діти були залучені до великого і складного світу краси і природи.

Робота по формуванню здорового способу життя в пришкільному оздоровчому таборі «Сонечко» проводилась щоденно і включала:

- активну рухову діяльність;

- оптимальний режим життя;

- збалансоване харчування;

- дотримання гігієнічних правил і норм;

- відсутність шкідливих звичок.

Все це зміцнювало здоровя. загартовувало і підвищувало працездатність кожного учасника таБезумовно, важливий чинник зміцнення здоровя – гарний настрій, позитивні емоції. Тому всі заходи, які проводилися з вихованцями, сприяли цьому.

Кiлькiсть переглядiв: 380

Коментарi